keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Täällä on alotettu painajaisten näkeminen ihan urakalla. NYT JO? Oon siis nähnyt painajaisia mm. joku seropi tulee lenkillä ja astuu Ruutin (naapurustossa harhailee valkkari uros, kiva kiva), viime yönä näin unta jossa eläinlääkäri soitti yhdeksältä illalla että Ruuti pitäis astuttaa NYT ja siitä samasta aloin soittamaan koiran omistajalle et lähden täältä ajelemaan, oma isäni yllättäen laittoi vastaan koska oon hänen autollaan (diisseli.) lähdössä ukkelia tänne hakemaan. Mitä vielä? Oon siis joskus parisen vuotta sitten nähnyt "painajaista" siitä miten pentuja syntyi 9, 7 soopelia ja kaksi mustaa :D Sukupuolia en ehtinyt unessa sen tarkemmin vielä katsomaan... Kaikkea kanssa! Onkohan tää sittenkään mun hermorakenteelle mitenkään järkevää hommaa? Jos tässä vaiheessa kuplii jo näin "pahasti".

Huomenna käydään kahdeltatoista ottamassa ensimmäinen proge-testi kun juoksua on kulunut kokonaiset 8 päivää. Viime juoksusta mulla on merkintänä että Ruuti on näyttänyt olevan eniten "sekaisin" 10-13 päivinä, muistan kuinka se lenkillä tarjosi aivan pöhlönä itteensä kaverin porokoiranartulle :P Sitä edellisessä juoksussa oli siinä 11-15 päivillä eniten menossa, emänsä ja siskonsa on astutettu muistaakseni vasta 16 päivän jälkeen, tyyliin 17 tai 18? Voi olla että viikonloppuna ei vielä mitään tapahdu. Jos viikonloppuna ei mitään merkkejä ole niin käydään maanantaina testissä uudemman kerran.

Mutta vielä tosiaan on yksi mutta ennenkuin urosta lähden tänne mun luo hakemaan :P Se silmätarkki. Huomenna, kello 15:00. Peukut pystyhyn!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti